Kelepasan

Keluaran 12

Tuhan menyatakan siapa diri-Nya saat melepaskan bangsa Israel dari perbudakan. Mereka bukan saja dilepaskan tetapi diberikan bekal kepada mereka. Mereka meninggalkan tanah perbudakan dengan kekayaan yang melimpah.

Tuhan juga sanggup melepaskan saya dari perbudakan dosa. Merdeka! Berkat yang berkelimpahan! Semuanya hanya melalui Anak Domba Allah yang telah tersembelih itu.

Saya terima Yesus sumber keselamatan saya. Dialah Domba Paskah saya. Saya selamat oleh Dia.

Sent from my iPad

Leave a comment

Filed under Meditasi Alkitab

Leave a Reply

